przez meniu » 11 wrz 2013, 21:11
Panowie,
Wiwaldi zrobił błąd bo nie sprawdził numeru AMb na liście. Zauważyłem jednak inny problem. Jest w modelu działające AMB. System niestety nie liczy tego. Taki problem miał Ostrowski w nowej łódce. Wksi yprowadził super AMB na zewnątrz modelu i przykrył pleksą lub poliwęglanem. I tu zaczyna być problem. System powienin działać a nie działa. Nie można go wcześniej sprawdzić jak w biegu. NIestety w biegu jest nakaz spłynięcia i sprawdzenia podłączenia AMB. Jak się okazuje grubość pleksi ma duże znaczenie na tłumienie sygnału. Sądzę, że wypada rozwiązać ten problem, bo jeśli zawodnik nie może sprawdzić przed biegiem prawidłowość zadziałania AMB to czemu ma cierpieć w biegu???.
Nie wiem jak rozwiązać ten problem ale sądzę, że nie w taki sposób aby zawodnik musiał spływać , sprawdzamy , że AMB jest dobzre podłączone to puszczamy zawodnika dalej i liczymy mu ręcznie kółka a on i tak już ma bieg poprzez spłynięcie do pomostu zepsuty.
Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446FV3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012