Modelik piękny będzie.
Uwaga do rurki. Ja po wyżarzeniu wkładam pasowną giętką linkę (od zepsutego dremela) a potem po wygięciu wyciągam. I uwaga do wklejania rurki.
Jeżeli była by wklejona na środku i puszczona w lewo od steru w burcie to jak jest pełna wody to trochę waży i robi wtedy za ciężarek neutralizujący moment obrotowy silnika a dodatkowo zwróć uwagę że struga z wiatraka ma kształt wiru i ustawienie rurki w lewo jest współgrająco. Ale myślę że tak też będzie dobrze. Dwa oddzielne pobory według mnie nie powinny być stosowane bo jeżeli zatka się ten od chłodzenia silnika to co z tego że ten drugi działa i że rura będzie zimna
a po drugie jeżeli woda jest zimna to producenci silników zalecają puścić chłodzenie najpierw przez rurę a potem na głowicę.
Jeżeli ktoś ma problem ze sprzęgłem dla Juniora "Standarda' to proszę o kontakt to wyślę gratis. Gwarancja bezawaryjności w std. do zawsze.