Wrzesiński Standard

Informacje potrzebne do miękkiego startu.

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez marek żebrowski » 27 wrz 2013, 20:17

meniu :!: jestem poważnie zaskoczony twoją opinią
marek żebrowski
 
Posty: 91
Dołączył(a): 01 lut 2013, 21:38

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez Maruś » 27 wrz 2013, 20:37

Ty masz ustawić prosto wał a nie podporę. Oczywiście lepiej i łatwiej jest wstawiać prostą płetwę lecz jeżeli jest minimalnie inna niż oś wału zrób otwór "krzywy" byle oś wału była ok. Po zaklejeniu całości trzeba szpachlą wyprofilować część między wałem a kadłubem (kształt łezki) i delikatne skrzywienie płetwy powinno się schować pod szpachlą. (żywica i wypełniacz)
Niemniej jednak zawsze wyroby tej firmy spełniały nasze oczekiwania i myślę że jest to jednostkowa niedoróbka i nie będzie się powtarzać.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez kizior » 28 wrz 2013, 9:04

Sama rurka wału jest prosta.
Ze szpachlówką trochę będzie kombinowania.
Pomyślę chyba nad reklamacją całości lub odcięciem i przyspawaniem na nowo. W końcu to może później działać jak lekko skręcony ster.
Jednak przy budowie pierwszego ślizgu ciężko jest łapać właściwą bazę/oś w takich przypadkach.
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez kizior » 25 sty 2014, 22:16

Obrazek

Obrazek

Obrazek
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez Maruś » 27 sty 2014, 0:43

Piotrek
pamiętaj o tym żeby cały układ wał-dławica był luźny czyli otwory w laminacie były większe pozwalające na ruch we wszystkie strony bo gdy zamontujesz (chwilowe) sztywne łączenie wału z silnikiem to układ ma się bezoporowo kręcić.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez kizior » 27 sty 2014, 21:46

Tak zrobię. Liczyłem właśnie na jakieś cenne podpowiedzi.
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez kizior » 06 lut 2014, 21:41

Obrazek

Obrazek
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez Maruś » 06 lut 2014, 22:00

Nie widać na zdjęciu ale dobrze jest wywiercić w płetwie dławicy otworki np fi 1.2, zaraz nad laminatem wewnątrz kadłuba i włożyć w nie poprzeczne pręciki o długości 10-15mm, a resztę płetwy obciąć by nie wystawała do wnętrza kadłuba. Potem całość (te pręciki też) zalaminować.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez kizior » 06 lut 2014, 22:35

Pręciki są wstawione tylko ich nie widać. Laminat wzmacniający dopiero zrobię. Mam mały problem ze skręceniem koła zamachowego ze sprzęgłem. Wał silnika jest za długi o około 1 cm a nie chcę go ciąć.
___________________
P. Kizierowski
Wrzesiński Klub Sportów Modelarskich "IKAR"
http://kmfeniks.blogspot.com http://borntoride.republika.pl/modelarstwo.htm http://www.youtube.com/user/MrKizior/videos
kizior
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 cze 2013, 13:10
Lokalizacja: Września

Re: Wrzesiński Standard

Postprzez Maruś » 07 lut 2014, 13:35

Masz chyba wał lotniczy, sprawdź czy dasz radę dokręcić koło po obcięciu czy masz tyle gwintu, jeżeli tak to tnij śmiało, albo daj wytoczoną podkładkę dystansową pod sprzęgło.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do "SAM POCZĄTEK" FSR-V 3,5 Standard - Klasa Polska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości