Strona 3 z 3

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

PostNapisane: 08 lis 2013, 16:12
przez AdamM
oh Tomku. nie chce mi sie normalnie z tobą gadać :)
łożyska i uszczelniacze wymieniam, bo wypada wymienić.
to samo z pierscieniem.
nie jest to żaden koszt, a minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia defektu.
jak juz wyliczamy to ile tłoków i pierscieni ci pękło ?

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

PostNapisane: 08 lis 2013, 21:16
przez mountain454
Czy ja też mogę powyliczać. A jest co. :P S.G.

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

PostNapisane: 08 lis 2013, 21:26
przez krzysiek
Adam, pływasz na GZ4 ?

Jezu, może zmienie klasę, zanim zacznie mi sie sypać.....a miało byc tak pięknie.

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

PostNapisane: 08 lis 2013, 21:32
przez meniu
krzysiek napisał(a):Adam, pływasz na GZ4 ?

Jezu, może zmienie klasę, zanim zacznie mi sie sypać.....a miało byc tak pięknie.

Wracaj do 3,5 :P
Podobno najbardziej kosztowna klasa

Meniu

Re: Silniki benzynowe o pojemnosci 26cc i 27cc

PostNapisane: 08 lis 2013, 21:48
przez AdamM
ja pływam na GZ2, czyli silnik z gizmomotors wersja 2 czyli robiony cylek i tłok , wał zwykły.