FSR-O15

Re: FSR-O15

Postprzez traksio » 04 lut 2013, 23:11

W instrukcji jest tak napisane:"The fuel tank must be fitted behind and to the right side the engine, i.e between engine and radio box. Racers will have their own ideas but keep the tank as far back as possible in the boat."

Ja to zrozumiałem ze na prawej burcie i pomiędzy radioboxem a silnikiem nawet na zdjęciach jest foto z butelką po prawej burcie.
Obrazek

Tylko w sumie to jest zenoah i rura równoważy :/

Pozdrawiam Tomek POL-545
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: FSR-O15

Postprzez Maruś » 04 lut 2013, 23:17

Z ofami to naprawdę nikt nie ma jeszcze doświadczenia, ale jedną z najważniejszych rzeczy jest wyważenie. daj za dużo na dziob i ciągle ryjesz nie mówiąc o tym że nie chce wchodzić w ślizg. Daj za bardzo środek do tyłu to znowu "kłapie" i też nie popływasz bo odlatuje i skacze. Jak już ustawisz ten cudowny punkt to najlepiej żeby się w czasie wyścigu nie zmieniał i dlatego na zdrowy rozum całe paliwo powinno być w środku ciężkości czyli zbiornik maksymalnie szeroki a najkrótszy wzdłuż łódki. Paliwo wypalając się z takiego zbiornika, zmienia ciężar całego modelu a tylko w małym stopniu środek ciężkości.
meniu napisał(a):Kolego,
Z tego co wiem to teraz mają po 2 zbiorniki, jeden pomiędzy silnikiem a radiem, i drugi. Najpierw jest wypróżniany zbiornik środkowy, potem drugi.

Meniu

Przyczyna może być taka że po wypaleniu zbiornika za silnikiem model się staje lekki i odlatuje, dlatego dociążają przednim ale to mi się wydaje naciągane, prawdopodobnie przyczyna jest prozaiczna, brakło paliwa i dołożyli drugi a że ni było gdzie to przed silnikiem.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: FSR-O15

Postprzez Adrian POL-484 » 04 lut 2013, 23:22

Ja tylko zapytałem, o Off mam średnią widzę. Wiem tylko tyle co podpatrzyłem u Wojtka i na MŚ
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: FSR-O15

Postprzez Maruś » 04 lut 2013, 23:29

Tomek i jeszcze jedno potrzebujesz paliwa na około 15 minut do 15ccm a nie benzyny jak na zdjęciu. 12 min bieg + start 1,5 min.
Zbiornik musi byc dwa razy większy niż ten na foto i gdzie go wtedy wsadzisz.
Pozdrawiam
Marek Zelech
[size=120]
marekz62@o2.pl
Maruś
 
Posty: 612
Dołączył(a): 06 sty 2013, 11:34
Lokalizacja: Kraków

Re: FSR-O15

Postprzez traksio » 04 lut 2013, 23:40

Maruś napisał(a):Tomek i jeszcze jedno potrzebujesz paliwa na około 15 minut do 15ccm a nie benzyny jak na zdjęciu. 12 min bieg + start 1,5 min.
Zbiornik musi byc dwa razy większy niż ten na foto i gdzie go wtedy wsadzisz.


No właśnie mam dwie takie butelki :D
Dlatego pytam bo mogę dać 3 zbiorniki w każda z burt i na środek i wtedy będą krótsze a na całą szerokość modelu i zaraz przy środku ciężkosci w stronę rufy.

Pozdrawiam Tomek POL-545
Obrazek
MISTRZ POLSKI 2013 FSR-O15
traksio
 
Posty: 186
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:40

Re: FSR-O15

Postprzez Adrian POL-484 » 04 lut 2013, 23:49

A jak to motor od Staszka to pali sporo :) Mój RS na podobnych kątach na 30min z chęcią łyka 4L
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: FSR-O15

Postprzez mountain454 » 05 lut 2013, 5:30

Adi. Litr pluje przez rurę a i przez gaźnik coś ucieka. Panowie. Zauważcie że jak model płynie to paliwo jest w zbiorniku poziomo. Nie znajduje się z tyłu zbiornika. Chyba że przy przyspieszeniach,a przy zakrętach ląduje na boku prawym lub lewym w zależności w którą stronę skręca model ale poziomo. Z fizyki miałem chyba tróje,ale coś mi się wydaje że tak jest.S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: FSR-O15

Postprzez meniu » 05 lut 2013, 7:45

mountain454 napisał(a):Adi. Litr pluje przez rurę a i przez gaźnik coś ucieka. Panowie. Zauważcie że jak model płynie to paliwo jest w zbiorniku poziomo. Nie znajduje się z tyłu zbiornika. Chyba że przy przyspieszeniach,a przy zakrętach ląduje na boku prawym lub lewym w zależności w którą stronę skręca model ale poziomo. Z fizyki miałem chyba tróje,ale coś mi się wydaje że tak jest.S.G.


Model skręca lae poziomo.....
Tutaj się zgodzę z Tobą w przypadku haczek. Offy kładą się na bok dlatego mają te małe stery.

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 506
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Re: FSR-O15

Postprzez Adrian POL-484 » 05 lut 2013, 12:46

Stasiu pluje, nie pluje. Musisz mieć to w zbiorniku żeby do końca biegu starczyło :)
Pozdrawiam
Adrian Tworuszka
Tychy
POL-484F
Adrian POL-484
 
Posty: 410
Dołączył(a): 21 sty 2013, 22:43

Re: FSR-O15

Postprzez mountain454 » 06 lut 2013, 5:29

Ja wiem. Szkoda tylko że tyle nitrometanu przez rurę wylatuje. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele Klas Offshore

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości