Z ofami to naprawdę nikt nie ma jeszcze doświadczenia, ale jedną z najważniejszych rzeczy jest wyważenie. daj za dużo na dziob i ciągle ryjesz nie mówiąc o tym że nie chce wchodzić w ślizg. Daj za bardzo środek do tyłu to znowu "kłapie" i też nie popływasz bo odlatuje i skacze. Jak już ustawisz ten cudowny punkt to najlepiej żeby się w czasie wyścigu nie zmieniał i dlatego na zdrowy rozum całe paliwo powinno być w środku ciężkości czyli zbiornik maksymalnie szeroki a najkrótszy wzdłuż łódki. Paliwo wypalając się z takiego zbiornika, zmienia ciężar całego modelu a tylko w małym stopniu środek ciężkości.
meniu napisał(a):Kolego,
Z tego co wiem to teraz mają po 2 zbiorniki, jeden pomiędzy silnikiem a radiem, i drugi. Najpierw jest wypróżniany zbiornik środkowy, potem drugi.
Meniu
Przyczyna może być taka że po wypaleniu zbiornika za silnikiem model się staje lekki i odlatuje, dlatego dociążają przednim ale to mi się wydaje naciągane, prawdopodobnie przyczyna jest prozaiczna, brakło paliwa i dołożyli drugi a że ni było gdzie to przed silnikiem.