Adrian POL-484 napisał(a):No i powstaje całkiem fajny ofsiorek, szkoda że nie zobaczymy go w Polsce
Na zawody w Jaworze przyjadę To ten Jawor kolo Wrocławia ??
Adrian POL-484 napisał(a):No i powstaje całkiem fajny ofsiorek, szkoda że nie zobaczymy go w Polsce
Zskrzypiec napisał(a):Tomek te zaworki od wody dałeś zdecydowanie za wysoko ( jeśli zdjęcie nie przekłamuje)Dolna krawędź zaworka powinna być jak najbliżej wewnętrznej krawędzi dna .Wtedy działają w czasie biegu offa a przy takim ustawieniu zadziałają dopiero na pomoście(zdecydowanie za późno )
Będzie fajny OFF
Zbigniew S
Adrian POL-484 napisał(a):Tak, Jawor koło Wrocławia
Zskrzypiec napisał(a):Tomek zbiorniczki ekstra (sam robiłeś?) Jeśli chodzi o zaworki w czasie biegu woda do kadłuba dostanie się zawsze, jeśli nie będzie możliwości jej usunięcia łódka wcześniej czy później stanie .Przy silnikach benzynowych jest to szczególnie ważne ale i przy nitro myślę że jest podobnie (otwory do usuwania wody w burtach modeli V)
Zbigniew S
Zskrzypiec napisał(a):Zbyt fajna łódka żeby miała rozczarować (nawet gdy jest pierwszą) a na tym etapie budowy można jeszcze wszystko zmienić
Zbigniew S
Maruś napisał(a):Tylko podziwiać i jeżeli jest to Twoja pierwsza łódka to tym bardziej.
Przypomina mi to "zaraza 1" też robiłem jako pierwszą w życiu na odległość przez internet.
Powrót do Modele Klas Offshore
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości