Strona 6 z 8

Re: V27

PostNapisane: 03 maja 2013, 18:42
przez mountain454
Oj tak. Trafiłeś Meniu w sam środek. Zwłaszcza ubiegły rok.S.G.

Re: V27

PostNapisane: 03 maja 2013, 20:57
przez AdamM
a ja wiem kto sobie szczególnie stasia stateczki upodobał :)

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 6:59
przez mountain454
Stateczki stateczkami. Ale pudełko ze szrotem silnikowym ledwo się domyka. S.G.

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 9:15
przez AdamM
ale o kazdym małym szrocie możesz opowiedzieć mrożącą krew w żyłach opowieść o ucieczce i pościgu, o przesuwaniu granic :D

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 9:56
przez meniu
AdamM napisał(a):ale o kazdym małym szrocie możesz opowiedzieć mrożącą krew w żyłach opowieść o ucieczce i pościgu, o przesuwaniu granic :D


Nie musi opowiadać, przecież już niedługo zawody bedą więc dokończ sam.... :P

Meniu

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 11:23
przez krzysiek
rozumiem, że mi jako nowicjuszowi w tej klasie nie wypada nie przelecieć po Staśku, to takie wkupne ...

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 13:48
przez AdamM
oczywiście. :)

Re: V27

PostNapisane: 04 maja 2013, 15:25
przez mountain454
Ty Krzysiu jedna wpadkę już zaliczyłeś. Myślę że jak na razie wystarczy. Ale skoro czujesz się taki mocny (po naprawie) to spróbuj się z kolegami z Tychów. Oni mają odpowiednie sprzęty. Ja wymiękam. S.G..

Re: V27

PostNapisane: 03 sie 2013, 10:10
przez krzysiek
gdzies czytałem ,ze na w Tychach używacie do laminowania LH145 z H146.
dlaczego akurat tej ? pewniejsza powinna być LH160. A jeśli LH 145, to czy korzystaliście z utwardzaczy o mniejszym czasie żelowania. Zastanawiam się , bo szykuję sie do zamówienia u Havla a chciałbym kupić cos tańszego /i dobrego/ niż ulubiona do tej pory L285. Czy LH145 ma odpowiednią gęstość do laminowania?

Re: V27

PostNapisane: 03 sie 2013, 10:32
przez Baca
Jeżeli dobrze pamiętam to Lh160 od Lh145 różni tylko że 160 posiada certyfikat do użytku w lotnictwie a 145 tego certyfikatu nie posiada. Pogadaj o tym z Krzysiem Mijasem.