V27

Re: V27

Postprzez mountain454 » 17 lut 2013, 17:31

Nie można lecz wręcz trzeba. Zabawa będzie dużo tańsza. A jak się zrypie to serce mniej boli. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: V27

Postprzez AdamM » 20 lut 2013, 0:37

ale jak nie zaboli to sie nie nauczy. :)
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: V27

Postprzez Zskrzypiec » 20 lut 2013, 1:08

Dawniej mówili że nauka jest za darmo - dzisiaj nie dość że zapłać to jeszcze boli :lol:, ciekawe dokąd zajdziemy. :cry:
Zbigniew S
Zbyszek POL 438F
_________________________________
Częstochowski Klub Modelarski
Zskrzypiec
 
Posty: 343
Dołączył(a): 05 lis 2012, 22:09

Re: V27

Postprzez AdamM » 20 lut 2013, 19:49

Co do gaznikow to moje odczucia sa takie ze zamiast tuningowac gaznik wt mozna zastosowac gaznik wyk. Efekt ten sam.
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: V27

Postprzez Zskrzypiec » 20 lut 2013, 20:20

W ubiegłym roku jesienią kupiłem WT-1048 av517b - Zenoah Big Venturi 13.5mm WT-1048 Carb Upgrade for PUM Engines. Venturi o ile się nie
taki sam jaki mają wyk.Różnicy wielkiej wpływaniu nie było natomiast zużycie paliwa to wzrosło chyba dwukrotnie.Pływałem na nim tylko raz więc może
go jeszcze ustawie ,chyba że jest on do mocno piłowanych motorów?
Zbigniew S.
Zbyszek POL 438F
_________________________________
Częstochowski Klub Modelarski
Zskrzypiec
 
Posty: 343
Dołączył(a): 05 lis 2012, 22:09

Re: V27

Postprzez AdamM » 02 maja 2013, 18:31

krzysiek czy ty się już nareperowałeś na Skoroszów po próbach prędkościowych ?? :)
Adam Matysiak
POL-593
AdamM
 
Posty: 415
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:19
Lokalizacja: Tychy

Re: V27

Postprzez krzysiek » 02 maja 2013, 21:15

połówki się kleją, uwypuklenie dna zniknęło po jego nacięciu, do końca tyg wstawię nową wręgę i odtworzę sterowanie gazem
potem pobiegam z gps-em i pomierzę siebie...bo pływanie to już chyba w Skoroszowie w ciemno..kicha bedzie, bo nowa rura wymaga zupełnie innych ustawień silnika, doszły podlewki i już nie mam jak sprawdzić, bo serwisant chyba zacznie się uczyć do matury, a żona tylko we Włoszech mi serwisuje.
krzysiek
 
Posty: 131
Dołączył(a): 14 sty 2013, 23:04

Re: V27

Postprzez Ryszard Dziergwa » 02 maja 2013, 23:42

Widziałem wczoraj ten stateczek, wygląda całkiem, całkiem, za tydzień będzie jak nówka nierdzewka.
Ryszard Dziergwa
 

Re: V27

Postprzez mountain454 » 03 maja 2013, 8:05

No tak ale po przejściach. S.G.
S.G.
mountain454
 
Posty: 392
Dołączył(a): 16 sty 2013, 17:49

Re: V27

Postprzez meniu » 03 maja 2013, 10:31

mountain454 napisał(a):No tak ale po przejściach. S.G.


Twoje łódki Staszek i tak są rekordzistami jeśli chodzi o przejścia :D

Meniu
FSR E-3,5 V-15, O-3,5 PL-446F
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/TARANIS
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/TARANIS

Obrazek
****MISTRZ POLSKI****
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012
meniu
 
Posty: 505
Dołączył(a): 14 sty 2013, 21:57
Lokalizacja: Konin/Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modele Klas V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości